onsdag 12 augusti 2020

Vetus stuurpomp lekt

Vetus stuurpomp lekt

Verstelmogelijkheid van het stuurwiel, die aan de bijbehorende stuurpomp wordt. Mt wordt wel aangeboden maar mt niet te vinden,bij mij lekt hij. Zwaar sturen belast - Scheepspraet - Machinekamer. Vetus stuurpomp type HTP 30. Het oliepeil van de pomp staat goed.


Vetus stuurpomp lekt

Ik heb een sloep met aangehangen roer. Mijn buurman in de haven denkt dat er misschien . Weet iemand waar ik deze zou kunnen verkrijgen. Ben al bij diverse zaken geweest, . Een goede kennis wil ik helpen met zijn stuurpomp , om recht te blijven varen moet je. Met Tech Corner informeert onderdelenfabrikant TRW de autotechnici met montagehandleidingen en. Installeer de cilinder(s) op de juiste wijze conform het . De leiding, gemaakt van koper of nylon, verbindt de stuurpomp met de cilinder.


Door deze leiding stroomt hydraulische olie, die op druk wordt . Mavimare GMO-MRA Hydraulische stuurpomp cm³. Kwestie van aandraaien, vullen en ontluchten. En natuurlijk de zooi opruimen. VETUS biedt niet alleen een unieke jaar garantie op onderdelen en een jaar garantie. Stuurpomp lekt olie, wat duidelijk zichtbaar is op de console.


Vetus stuurpomp lekt

Uitlaat van de motor lekt ter plaatse van de aansluitingen met de demper. Nog nieuwe electrische hydraulische stuurpomp van vetus om met. De stuurcylinder van mijn boot lekt (een beetje), maar dwingt me wel om . Vul de stuurpomp helemaal met hydraulische olie, zoals in de vulleiding te zien is.


Gekartelde stelmoer op kantelleiding te vast . Heb enige tijd geleden een vetus stuurpomp hersteld. Deze website maakt gebruik van cookies om informatie op te slaan op uw computer, lees meer in ons Cookie beleid Cookie Consent plugin for the .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.