torsdag 19 mars 2020

Regenwater opvangen regenpijp

Regenwater opvangen regenpijp

Creatief regenwater opvangen kan met een gepimpte regenpijp , een klassieke gieter, regenton of waterpomp. De meest simpele en minst dure manier van regenwater opvangen is het plaatsen van een regenton. Een regenton sluit je gemakkelijk aan op de regenpijp. Zelf hemelwater opvangen kan ook een andere, duurzame reden hebben. Door bewoners te verplichten zelf regenwater op te slaan of af te voeren, neemt.


Regenwater opvangen regenpijp

Met een Gardena-aansluiting op uw regenpijp vult u de vijver of . Ik had in mijn vorige flat de regenpijp afgetapt ( zie foto), zodat ik mijn planten water kon geven met regenwater in plaats van . Beter 1x zien dan 100x horen. Het dakwater komt binnen via dakgoot, regenpijp en regentonautomaat. Dit laatste is een uit regenpijp.


Ik zou graag regenwater opvangen om de planten op mijn terras te gieten, maar ik heb geen enkele regenpijp waar ik zuiver regenwater kan aftappen. Via via de goten langs en regenpijp leid je het water de ton in. Regenwater opvangen kan meedere manieren, van regenton tot watertank.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.