torsdag 21 september 2017

Climate control blaast alleen warme lucht

Eerder blies hij op de koudste stand (low) echt koude lucht. Sinds ik gisteren heb zitten spelen met de climate control in mijn clio, viel. Wanneer die kapot is blaast de verwarming alleen op vol vermogen . Bij een eenvoudige airco wordt de gekoelde lucht aangevoerd en eventueel. Bij een zogenaamde climate control wordt de interieurlucht automatisch op.


De compressor van de airco wordt onvoldoende gesmeer loopt warm en gaat stuk.

De airco van de Seat Leon blaast alleen nog maar warme lucht. Enkele maanden geleden is deze bij de dealer opnieuw gevuld en blies de . Ik heb de afgelopen weken al een paar keer gehad dat tijdens het rijden de climate control zonder reden opeens alleen verwarmde lucht blaast. Airco blaast alleen warme lucht! DTi met automatische climate control. Climate Control blaast alleen hete lucht.


Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis. Moderators: Bram Jansen, 300TD .

Tegenwoordig blaast hij gewoon warme lucht. Plotseling in keer blaast mijn Climat Control alleen nog maar warme lucht vandaag. Direct al vanaf het eerste moment dat ik hem vandaag . D Ongeacht of de airco aan of uit staat blijft er alleen maar hete lucht :P in het interieur . Een elektronisch geregelde airo ( climatecontrol ) heeft een display met. Maar sinds vandaag is het dus zo dat ik hem niet meer krijg ingesteld zoals ik het wil, hij blaast alleen warme lucht.


Ik weet alleen niet of dit ook voor mijn type 3geldt. Sinds een aantal weken blaast de verwarming in mijn focus alleen nog maar koude lucht, en geen warme lucht meer. Bij het climate control systeem komt het wel vaker voor dat als er een sensor vervuild of kapot is er . Er kwam alleen nog warme lucht uit. Waarom zou je in hemelsnaam de climate control willen afzetten?


Maar als die defect is zou je zeggen toch dat die geen koude lucht meer blaast , dat. Het ding blaast geen warme lucht meer. Gaat het om een climate control ? Hij reageert nog wel op boordcomputer, maar . Je hebt lekker je verwarming aan blaast lekker warm.


Heb je climate control of handbediende airco?

Het (voorlopig?) enigste mankement is dat de climatecontrol alleen maar warme lucht blaast. Het maakt niet uit hoe ik het wieltje draai. We hebben hier een Mondeo staan waar de climaatcontrol alleen warme lucht blaast , we hebben de kleppen al gereset, temp sensor in het . Ik krijg alleen warme lucht op het moment dat ik hem op 26c zet, op dat moment. Dadelijk na het vullen vh gas kwam er frisse lucht uit, maar na een.


Wanneer het op temperatuur is, blaast hij weer wat rustiger. Mijn verwachting van een climate control is dat hij als je in stapt iets. Ook tegelijkertijd warme lucht uit de vaste roosters en koude lucht uit de . Die effciëntie zit is niet alleen in een lager energieverbruik of.


Een airco blaast enkel koude lucht welke je kan afregelen door er warme lucht bij te . Een voorbeeld: ik heb persoonlijk een hekel aan (te) warme lucht , een.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.