onsdag 13 september 2017

Avent of medela kolf

Avent of medela kolf

Vorige keer heb ik een kolf gehuurd en dat kostte al met al iets van 130. Hoi, Ik denk er over om een elektrische kolf aan te schaffen. Ik zit alleen te twijfelen tussen de medela swing en philips avent. Ik heb de avent kolf ook, en ik vind het een super ding! De verschillende borstkolven op een rijtje.


Avent of medela kolf

Hulp om de beste kolf te kiezen. Wil je liever je handen vrij dan is een elektrische kolf een betere aankoop. De medela freestyle is een dubbele borstkolf waardoor je sneller klaar bent, deze heb je . Het is mogelijk om een kolf te huren of te kopen in de Vegro Thuiszorgwinkel in de Laan van ons. Can the double pump connector of real.


Philips AVENT Comfort Singles Electric Breast Pump, see how to unbox and you the unit. How to assemble and use them easily! Medela Symfonie elektrische borstkolf. Ik ben van plan een kolf te kopen (oude is niet goed meer).


Avent of medela kolf

Hoi allemaal, Ik wil mijn zoontje de borst blijven geven, maar ik ga over een maand werken. Dus ik heb een kolf nodig, heeft iemand ervaring . Kolf slechts enkele keren gebruikt (maar wegens medela kolf gekregen te hebben mag deze weg) . Polls: medela flesje of avent flesje. Als je borstvoeding wil gaan geven zou ik nog geen flesjes en kolf gaan . Losse onderdelen voor alle merken borstkolven.


Gebruikte medela onderdelen, zie foto. Rest van de bewaarbekers zijn gebruikt. Philips avent bewaarbekers en borstkolfadapter nieuw!


Avent of medela kolf

Ik gebruik de kolf van MEDELA en de flesjes van AVENT. En ben zeer tevreden over alle2. We zouden zelf gekozen hebben voor die van . Ik heb jaar geleden ook een elektrische kolf gekocht van avent.


Ik huur bij de neutrale mutualiteit een dubbele elektrische kolf van medela. Avent Dubbele elektrische borstkolf. Tweedehands kolven: open of gesloten systeem kolf ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.