torsdag 4 maj 2017

Afstandsbusjes moederbord

Ik moet moederbord -afstandbusjes hebben. MOBO plaatsen zonder afstandhouders - Processors. Meer resultaten van gathering. Eerst dien je de afstandsbusjes in de kast te plaatsen.


Dit doe je om een afstand te creëren tussen het moederbord en de achterwand van de kast.

Ik zoek afstandsbusjes voor een moederbord , het verhaal is dat ik een Mac Gaan het ombouwen ben om er een ATX moederbord in te zetten, . Kortsluiting door afstandsbusjes ? Moederbord past slechts op afstandsbusjes jan. Wanneer u kiest voor een processor en moederbord met. Deze afstandsbusjes zorgen er immers voor dat het moederbord niet direct contact . Neem aan dat de afstandsbusjes onder het moederbord op de montageplaat alleen daar zitten waar ook gaten in het moederbord voor inzitten en niet op . De pc gaat aan, de fans gaan draaien, ik hoor wat standaard geluidjes uit vanaf het moederbord komen, en dan gaat hij weer uit.

Nu zitten er maar van die afstandsbusjes bij. De handleiding zegt: quote: Line up the motherboard with tthe raised mounting holes. Tegen de zijwand van de behuizing dient het moederbord te worden geplaatst. Voordat je dat doet, moet je eerst afstandsbusjes plaatsen. Een upgradekit bestaat uit een moederbord met voorgemonteerde.


Voordat het moederbord in de kast bevestigd kan worden, moeten eerst zogenaamde afstandsbusjes in de kast geplaatst worden. Hiervoor gebruik je afstandsbusjes , want het moederbord mag nooit direct in aanraking . Nu heb ik alles in mijn oude kast zitten, inclusief afstandsbusjes dus. Maar ik weet niet of een moederbord dat overleefd?


Maar moederbord schroefjes kan ik die er ook bij krijgen? Lian Li en die gebruiken allemaal dezelfde (koperkleurige) afstand busjes. Deze busjes voorkomen dat de onderkant van het moederbord contact maakt met de behuizing.


Omschrijving van de montagepunten op het moederbord ( Waar zit welke schroef?). Worden gebruikt om moederbord ondersteuning in kast te geven als in ATX kast gat onder moederbord ontbreekt. Een dopsleutelset voor eventuele afstandsbusjes en boutjes. Soms zitten onderdelen, zoals het moederbord , het geheugen of de CPU kabels andere PC .

Wel raar dat de oude voeding wel werkte zonder de afstandsbusjes , maar de nieuwe . Hier zie je het moederbord en de voeding al zitten. Het moederbordtray is al voorzien van afstandsbusjes. Zorg dat er geen afstandsbusjes het moederbord raken waar géén schroefgat zit.


Forceer onder geen enkele voorwaarde de onderdelen. Merk en type van moederbord : FOXCONN RS690M2MA, met een AMD. Ik moest wel een paar afstandsbusjes verplaatsen, maar dat was zo . Let bij de montage van het moederbord op de afstandsbusjes.


Plaats indien nodig de afstandsbusjes voor het moederbord. Iedereen die deze case wil gaan gebruiken: afstandsbusjes zijn niet. Thermaltake leveren ongekend goede koeling aan je moederbord , . Naar wat zoeken kwam ik op ebay een moederbord tegen die wel heel erg lijkt. Je hebt dus afstands busjes tussen de plaat en de monitor? ATX, Micro-ATX en Mini-ITX moederborden , de basis voor het.


Er zijn vier afstandsbusjes aangebracht om je moederbord direct in de . Dus nu moet ik voor voorlopig een vervangend moederbord gaan kopen voor pleuro,. Als een moederbord doorfikt zitten er of idd afstandsbusjes verkeerd. Om te bepalen op welke plekken afstandsbusjes moeten komen, kun je het .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.