måndag 5 september 2016

Kachel blaast alleen warme lucht

Zodra ik de verwarming aanzet ( blower ) komt er alleen maar hete lucht uit. Ook als de verwarming uit staat, komt er nog iets van warme lucht. Verwarming blaast warme lucht - Onderhou reparatie en problemen. Je hebt lekker je verwarming aan blaast lekker warm. Hou er alleen wel even rekening mee dat je daarna je koelvloeistof wel even bij moet vullen.


Sinds enige tijd blaast onze Valleen nog maar warme lucht.

Het maakt niet uit hoe de temperatuurknop staat. Het inschakelen van de airco . Als de warme lucht uit het rooster komt en ik zet de airco aan dan slaat de airco in veel. Ik weet alleen niet of dit ook voor mijn type 3geldt. Stel je de temperatuur in op maximaal dan gaat hij alleen warm worden. Thomasde warme lucht die de kachel blaast is niet de . Nu blaast die soms ineens een constante stroom van hete lucht uit.


Wou alleen de computer uit laten lezen, kan pas de 26ste terecht.

D Ongeacht of de airco aan of uit staat blijft er alleen maar hete lucht :P in het interieur . Passat 3BG blaast alleen hete lucht - geplaatst in Airco: HelpHelpHelp, sinds een paar maanden ben ik trotse bezitter van een VW Passat 3BG . Ford Puma: verwarming blaast warme lucht als je stil staat. Dus ook als de temperatuurknop helemaal koud staat, blaast hij toch warme lucht. Airco Astopt na een uur en blaast.


Sinds een aantal weken blaast de verwarming in mijn focus alleen nog maar koude lucht, en geen warme lucht meer. Heb de elektrische kachelkraan al vervangen. Zoals de titel al vermel ik heb een golf uit een 1. De kachel weerstand zit op het kachelhuis onder de rechter parafan.


Wanneer die kapot is blaast de verwarming alleen op vol vermogen maar . Plotseling blijft mijn kachel warme lucht blazen als ik de airco aanzet komt er wel koude lucht uit de dashbord roosters maar bij de voeten komt . Beste liefhebbers en lotgenoten,. Maar geen duidelijke probleemstelling. CL van mijn vriendin heeft een kachel die alleen nog warme lucht blaast.


Eerst blaasde hij enkel nog warme lucht aan de bestuurderkant van de auto maar nu geeft hij . Sinds een paar maanden (ofzo) komt er warme lucht uit de roosters als ik. Nu je het zegt is het inderdaad ook alleen bij harder rijden van .

Het probleem is namelijk dat mijn tigra alleen maar warme lucht blaast ,. De airco koelt waarschijnlijk alleen de continue te warme lucht wat af, . Ik ging ervanuit dat de linkermotor . Hij blaast de ene keer alleen maar warme lucht en de andere keer alleen. Het ding blaast geen warme lucht meer. Haha, wij hebben een rowenta kachel die alleen kou blaast.


Er zal lucht in de radiator zitten, maar volgens deskundige. Ik heb een Volkswagen Cadddy 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.